Hem tingut la sort de poder conèixer en Kilian Jornet d’aprop!

Vam tenir allotjats tot el seu equip de Salomon Santiveri Outdoor durant l’última etapa de la travessia dels Pirineus i vam celebrar el seu rècord tots junts al pati de l’Alberg Costa Brava!

Kilian Jornet va creuar els Pirineus en 8 dies, des de Hondarribia a Llançà, 830 km superant un desnivell positiu de 40.000 m, més de 100 km i 13h de carrera al dia.

I no ens deixa de sorprendre en assolir cada un dels reptes que es proposa! Nosaltres el definiríem com una persona senzilla, humil i apassionada! Kilian Jornet, el crack dels cracks!!!

És el mes de juliol però ens aixequem amb pluja a l’Alberg Costa Brava. En Jordi ens recomana visitar el museu de la farinera de Castelló d’Empúries i marxem cap allà.

El museu no ens entusiasma però el que si ens ha atrapat és el Museu Cúria-Presó medieval, sobretot les cel.les minúscules, els grafitis a les parets, els jocs dels presoners i dues sorpreses que no explicarem!

Després ens hem perdut pels carrers del barri jueu i ara ve el millor... els bocates boníssims del Bar JR!!!!

Mariona, Nicolau i Mireia

Bones Companys!

Us adjunto una foto ben xula de les nostres vacances que vam tenir i vam fer parada al vostre Alberg Costa Brava que tant ens va agradar!

Vam fer la travessa de la transpirinaica des de les Boulloses fins a Portbou caminant. Vam trigar 8 dies i una vegada acabada vam anar a Llançà a passar uns dies de relax.

Vinga que tinguem sort i salut a tots!

Gràcies!

Nato de Gispert

L'estiu del 2010 vam agafar la moto i cap a la Costa Brava! I com que l'economia no està per tirar coets vam decidir hostatjar-nos a l'Alberg Costa Brava. Quin gran encert! La casa és molt bonica, i té un jardí ple de plantes aromàtiques i una hamaca que és una delícia!

Com que era al mes de juny, en temporada baixa, estàvem pràcticament sols i vam trobar-nos-hi com a casa. Xerrant de tot una mica i compartint vivències amb els propietaris de l'Alberg i altres alberguistes. Podíem preparar-nos el menjar... Quins tiberis ens vam clavar! Arrosset per aquí, anxoves per allà, vinet... I que bo tot en un entorn tant privilegiat.

Ja coneixíem la zona del Port de la Selva i Cadaqués, però no la de Llançà cap amunt, així que vam aprofitar per descobrir noves rutes amb indrets paradisíacs i ens va encantar. Les cales, la blavor intensa del mar, la terra abrupta...Tot un plaer pels sentits. Recordem en especial una anècdota que ara ens fa riure però llavors no tant! Resulta que caminant amunt i avall entre roques i matolls vam parar a mirar-nos una planta curiosa, i de sobte ens adonem que hi ha una serp enorme enroscada damunt una pedra i amb el cap alçat! No sabíem si córrer, fugir de puntetes, cridar o què.

És la primera i última vegada que hem vist una serp tant gran en llibertat i deixant de banda l'ensurt del primer moment, va valer la pena. No són coses que vegis sovint, i et fa adonar de com n'és d'indomable la Costa Brava!

Un indret per fer-hi parada almenys un cop l'any i nodrir-se del bo i millor de la nostra terra. Tornarem! Roger i Rosa

Les meves vacances a la Costa Brava són diferents cada vegada que hi vaig. Hi torno a la meva cita amb aquest indret del meu cor cada any, sol, acompanyat, el cas és tornar-hi a veure el mar, els pins, les cales, els poblets...

He fet moltes coses per aquestes contrades: acampar, fruir del sol, la piscina i la platja, veure museus, pobles i ciutats, anar a cavall, jugar a mini golf o amb els karts, visitar parcs naturals, fer running pel GR92 i excursions a peu, caiac o vaixell, i com no, compartir-ho amb les meves persones estimades: amics, pares, germana, fill, parella,....

Us adjunto només algunes fotos del meu idil·li amb la meva estimada Costa Brava. Salut i una abraçada.