De les millors vacances

La veritat és que hi vam anar per casualitat però van ser unes de les millors vacances de la meva vida.

L'agost passat va arribar i se'm presentàvem un parell de setmanes de vacances en les que només volia allunyar-me uns dies de la ciutat i a ser possible fer camí cap a la Costa Brava. La meva parella no és d'aquí i volíem conèixer junts aquest racó de Catalunya. Així que a últim moment vam trobar l'alberg. En un primer moment hi anàvem a passar 5 dies, però després d'una parada tècnica a Girona hi vam tornar 5 dies més perquè teníem la sensació que encara ens quedaven algunes coses per fer.

Durant el temps que vam estar a l'Alberg ens vam convertir ens els clients més actius, i en part hem de donar les gràcies a en Jordi i al seu equip pel caliu amb el que ens van rebre, pels magnífics esmorzars que ens oferien i que ens omplien d'energia i per les bones recomanacions que ens van donar.

En 10 dies vam fer trekking fins a Portbou i fins a Sant Pere de Rodes, submarisme a Begur, caiac a les Illes Medes, a Cadaqués en bicicleta i al Cap de Creus amb la moto d'en Jordi. També vam visitar el Museu Dalí de Nit, vam fer escapada a Colliure, vam fer diverses mariscades al jardí de l'Alberg, i en definitiva vam gaudir de la Costa Brava com mai.

Ara que fa tant fred, el record d'aquells dies s'ha convertit en la millor ajuda per afrontar les jornades d'hivern. Encara no sé on acabarem aquest estiu, però de ben segur que pujarem a fer una visita en algun moment. Espero que la temporada es presenti bé i molta sort a l'Alberg Costa Brava. No canvieu mai. Adriana i Jose Juan